Tuesday, June 26, 2007

Chinezu' II

Din ciclul Belvedere A6, da-ti-o dreacu' de treaba ..
va prezentam nuvela Chinezu' partea a II-a (la distanta apreciabila fata de prima parte)
ne ducem noi frumusel luni sa il rugam pe nenea adminu din A6 sa ne dea si noua putintel cheia
de la camera sa caram niste tone de maruntisuri de camin
-hai sa luam niste bagaje deja, ca sigur ne da cheia
-ba, da le cari tu pe toate inapoi sus daca nu ne da?
-bine, hai sa nu luam deocamdata
(:D)
-buna ziua, am vrea si noi cheia de la camera.
stim ca nu se fac inca cazari, dar am vrea sa aducem niste lucruri
avem contractele la noi, in camera nu a mai ramas nimeni
-da, ati spus bine, nu se fac cazari
veniti voi miercuri, va cazez si va dau si cheie
(ba, o fi auzit ce i-am zis? sa urlu mai tare, o fi surd?)
- eu plec pana atunci si as vrea sa-mi aduc lucrurile
- asta-i problema ta!
- pai stiti, daca ati putea sa ne ajutati si pe noi, ne lasati cheia pentru 1 ora cat
aducem niste bagaje, in camera nu mai e nimeni pe care sa incomodam
- adica de ce sa-mi bat eu cuie in talpa? astea-s dispozitiile, eu doar le respect
faceti reclamatie la senat ca nu va convine data de inceput a cazarii
(ba, aude, da e chinez, n-are de unde sa inteleaga romaneste)
plecam cu injuratura pregatita pentru afara
il sun pe vlad: ba, e chinez, ramane sa ne cautam masina pentru miercuri
e marti , 11:30
maine in zori plec sa ma cazez ..
va continua ...

No comments: