Sunday, February 3, 2008

Ecommerce Web Site Template, adica fata unui site de comert electronic

Am avut la un moment dat de facut un proiect la scoala care se voia a fi un site de comert electronic. Nu prea a iesit ce trebuia si acum cred ca am timpul si energia sa-l fac asa cum trebuie.
Nu stiu daca e bine sa faci o aplicatie de genul asta mai intai functional dupa care sa adaugi partea vizuala dar eu am dificultati in a lucra la ceva care arata urat (in Emotional Design: Why We Love (or Hate) Everyday Things, D. Norman ne spune bazandu-se pe studii ca usurinta in utilizare poate fi influentata de aspectul unui produs - dar asta e un pic alta poveste). Asa ca primul pas a fost sa caut un template pentru viitorul site (nu ma pricep deloc la web design asa ca nu se pune problema sa fac eu partea vizuala). Si pentru ca v-am plictisit suficient, iata situl minunat unde am gasit un template care imi place, de fapt chiar mai multe http://www.freewebsitetemplates.com . Nu ca ar fi cine stie ce grozavii pe acolo, dar pe celelalte mii de situri rezultate din cautarea pe google nu am gasit nimic rezonabil free si care sa nu arate groaznic.
Acum trecem la lucruri mai tehnice: situl va fi realizat in Java, adica JSP, servlets si alte nebunii, iar baza de date probabil MySQL.
Sper sa pun link spre el cat mai curand.

No comments: