Tuesday, February 5, 2008

Internet Explorer fix

Vi se intampla sa va crape Internet Explorer si jurati ca nu i-ati facut nimic? Pai eu zic ca e de la add-onuri. Uite cum se rezolva : te duci in Tools-> Internet options la tabul Programs si ai acolo un buton Manage Add-ons care deschide minunatul dialog unde poti sa activezi/dezactivezi add-onuri. Daca crapa bestia cel mai probabil o sa fie de la unul din adonurile care se incarca deci filtrezi dupa [...currently loaded...]. Dupa care iti faci o regula pentru gasit vinovatul : eu am dezactivat tot sa vad ca merge fara ele dupa care am inceput sa activez pana a crapat. Acum mai ramane sa stii in ce situatie crapa, ca altfel n-am facut nimic. La mine crapa fara gres cand incarca o anumita pagina.
Evident, un link din messenger, pentru ca altfel folosesc Firefox :D. Spor la reparat [sau foloseste Firefox :) ] .

No comments: